Sunday, June 8, 2014

T minus 12 days!!

Nog 12 dagen!!!
En dan lopen we 42,2km, broertje!! 42,2!!
Tenminste, dat is de bedoeling.
Maar ik moet zeggen: de mantra ('heel blijven, heel blijven') lijkt z'n werk te doen.
Langzaam verspringen allerlei oranje en rode lampen naar groen-achtige kleuren.

Jij voelt je alweer zo goed tijdens training, dat je je moet inhouden: goed teken!
Ik heb gisteren 12km gelopen en had geen last van de enkel: goed teken!
Na weken van veel kilometers voelt het erg raar om nu minder te lopen: goed teken!

En ondanks dat je niet optimaal getraind aan de start zal verschijnen, heb ik er alle vertrouwen in dat je 'm uit gaat lopen, broertje!!
Samen gaan we 'm pakken!
Jij, de snellere, getalenteerdere broer, komt niet optimaal getraind aan de start.
Ik, de wat langzamere (en ja ja, veel oudere) broer, kom bijna optimaal getraind aan de start.
Ik denk dat dat zal betekenen dat het tijdens de marathon behoorlijk gelijk geschakeld is.

En dat tekent dat we het allebei loeizwaar gaan krijgen!
Maar waarom ik dat ook als een goed teken zie, is mij een raadsel... :-)


No comments:

Post a Comment