Saturday, March 29, 2014

Kilometers

Leonard is de constantere loper. Ik mag dan misschien wel sneller zijn (zing!) maar Leo is de constantere broer.

Waarom zeg ik dat? Om nu met iets minder schaamte toe te geven dat ik best moeie benen heb! Deze nieuwe afstanden zijn pittig. Natuurlijk de lange duurloop op zondag, maar wat ook aan het veranderen is, zijn de 'korte' doordeweekse loopjes.

Zo nu en dan schieten die ook ineens richting de 14K! Voor de duidelijkheid, voor mij is dit een stuk meer dan ik normaal gesproken doordeweeks doe. Maar ik ben wel trots als ik het gedaan heb. Het mooie van een ubergoal hebben, is dat er in mijn hoofd geen smoesjes meer bestaan.

Geen moeheid, geen 'geen zin', geen 'maar ik heb zo'n drukke dag gehad'. Ik kom thuis van werk, zorg dat mijn eten goed hangt, trek mijn spullen aan, muziek op en go. Dan na de run meteen de data uploaden en hopen dat mijn grafiekjes en statistiekjes er zo cool uitzien dat ik (over)morgen weer naar buiten ga.

Anyways, ik weet dat Leo nu 25K aan het lopen is (hoe ging het dude!), en dat ik morgen richting Zandvoort trek voor de Runner's World Zandvoort Circuit Run!

Wish me luck, ik ga voor onder de 50 minuten. Dat is slechts vijf minuten sneller dan mijn record daar. Koekie. Eitje. Jammer dat er geen ironie-emoticon is!


No comments:

Post a Comment